9. 11. 2011

Moje inspirace na videa

Nechci tímto článkem říct, že hodlám okopírovat její styl a nápady. Jen je mou velkou inspirací a doufám, že se třeba někdy dostanu na její úroveň. To jak je příjemná, jak se vyjadřuje, kvalita videa je úžasná. Nemluvě o její pleti, vkusu a přirozenosti. Wendy je moje number one v točení videí na youtube ;).

Její Youtube Channel

Její fashion blog

10 komentářů:

  1. je veľmi milá a príjemná, dobre sa pozerá! A ani som nevedela, že existuje :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné :) Jako inspirace super a i ten, kdo to točí je moc šikovný.

    OdpovědětVymazat
  3. no moje motorka se teď opravuje, ale video na skútru :D, proč ne :D. Ale spíš bych počkala na jaro až vyjedu na své opravené krásce :)

    OdpovědětVymazat
  4. To budeš muset najít šikovného kameramana :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tahle slečna mi moc pomohla s inspiraci jak vázat šály....:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Já jen koukám, má fakt skvělá videa! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Už zase nový design blogu???Jseš fakt netálá...

    OdpovědětVymazat
  8. Kristýna: jj, už se na tom pracuje :D
    Anonym v 20:03 : tralalá :D

    OdpovědětVymazat
  9. Stylově mi sice úplně nesedí, ale videa má výborná a hezky se na ní kouká :)

    OdpovědětVymazat
  10. Inspirativní slečna, díky za upozornění na ní .-) A ty boty, takový jsem už dlouho chtěla, ale nevím, kde je sehnat...

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....