20. 11. 2011

Google hledací video

Dnešní video je a není z mojí tvorby. Mělo být vtipné, ale nevím, jestli jsem dostatečně vystihla podstatu ;).

Formspringme                      Youtube              Facebook

Vaše Bezega

10 komentářů:

  1. Nic proti ale vůbec jsem to nepochopila :D

    OdpovědětVymazat
  2. Nevím jaká měla být podstata, ale vtipné mi to nepřišlo.

    OdpovědětVymazat
  3. Já to asi chápu :D Ale už jsem zažila i vtipnější situace :))

    OdpovědětVymazat
  4. Mně to vtipné přijde protože pořadí: párty ve Vegas, kožní v Praze :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tak popravdě řečeno, když jsem to pustila tak jsem nechápala co tím chtěl autor říci :D ale po druhém zhlédnutí mi to docvaklo :D Lůca

    OdpovědětVymazat
  6. Super :)! Po druhém shlédnutí mi o dává smysl a dokonce jsem se zasmála ;)!

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....