1. 11. 2011

Back to school aneb tipy a triky do školy pro vysokoškoláky

Dobře, asi prostě neumím točit krátká videa :D. Podstatná část je až od 20té minuty, tak to moje tlachání kdyžtak přeskočte. Jak už jsem byla na youtube upozorněna nějakou slečnou, délka mých videí je otřesná, takže s tím budu muset něco udělat !!
Formspringme                      Youtube              Facebook

27 komentářů:

  1. kvoli tymto skolskym veciam by som sa vratila do skoly aj hned:) posledne prazdninove dni vsetci smutili, ja sa vytesovala nakupmi v papiernictvach :)

    OdpovědětVymazat
  2. tvoje videa mě bavěj, jen neopakuj a tak dále =D řikáš to pořád =D

    OdpovědětVymazat
  3. Mám ráda tvoje videa. Aspoň se příjemně pobavím, když není co dělat.

    Jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé video, jen nic nezkracuj, to by byla škoda :) Jen hlavně pokračuj ;)

    OdpovědětVymazat
  5. No ty brdo Kato, ja jen cucim, jak jsi silene pecliva a mas vsechno tip top usporadane :) Ja na tohle byla vzdycky strasnej lajdak. Proto obdivuju kazdeho, kdo ma ve studijnich vecech nejaky system. Moc pekny video, pro studujici velice uzitecne! Delka videa mi nevadi, ba naopak, cim delsi tim lepsi! Monika

    OdpovědětVymazat
  6. Wau! Jsi absolutní jednička, tvůj přehled ve věcech bych občas potřebovala,ale tak mohla bych na tom být i hůř :D

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělé video! Přidávám se k ostatním - tvá videa mě moc baví a já osobně vždy při nich popíjím čajík, jelikož to je k délce videí ideální a mimochodem mně délka vyhovuje, protože k čemu by bylo video o čtyřech minutách, ve kterém bys nám nic neřekla. Jen tak dál! :)

    Tentokrát mě opravdu zaujal tvůj deskový systém! Máš to vážně dobře promyšlené! Nejraději bych to také zavedla, ale já na střední škole mám těch podkladů a sešitů tolik, že by těch desek bylo moc a byly hrozně těžké. Ach, jak já se těším na vysokou. Už jen necelé dva roky. :D

    Také souhlasím, že jsou ty barevné záložky opravdu praktické! Mám podobné a miluju je!

    Tak na konec komentáře ti přeji úspěšný poslední bakalářský rok a už se těším na další video! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já si to pustila jako kulisu a poslouchám a uklízím, máš dobrej hlas, ta pulhodinka mě netrápí :D a máme skoro stejnou peněženku! Vysokoškolská peněženka prostě :D Já bych bez notebooku nemohla, myslela jsem si že budu psát pomalu ale zvládám to, hlavně na dějinách je to informace za informací, čas na hry nemám vůbec, nechápu lidi co tam maj zaplé icq a stíhaj to :) Penál potřebuju, sice dámičkovský ale taky mě děsí že někdy propisku nezavřu a pak mi tašku popíče, je to moje minifobie :D

    OdpovědětVymazat
  9. takový videa jsou moje oblíbený :)lepítka jsou prostě nejlepší ;) tvoje rady využiju i na střední škole moc díky za tipy :)
    btw:) máš moc krásný "penál" :)
    už se těším na další video

    OdpovědětVymazat
  10. Super video! Akorát mám ted jeste větší depku... poslední dny se děsně topím ve svojí neorganizovanosti a neschopnosti, takže vidět nekoho, kdo má "vše na háku" mi moc nepřidalo :) pokusím se si z tebe vzít příklad!

    OdpovědětVymazat
  11. Jinak mě docela zaujalo, jak si mluvila o té filtrační lahvi a tak jsem na ebayi (:D) našla tuhle a vypadá poměrně dobře. http://www.ebay.com/itm/Lock-Lock-Water-Tea-Bottle-Cup-Coffee-Mug-Infuser-Strap-/190560146393?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2c5e4513d9#ht_7923wt_1037

    OdpovědětVymazat
  12. Naprosto úžasné video,opravdu mě zaujalo :) ! A vážně by mě zajímalo jakou metodou se učíš ? Já osobně s učením mám velké problémy,tak by bylo vážně fajn poznat další "styl" učení a třeba by mi i pomohl :) aneb- Jak si do hlavy nacpat třista-šedesát-osm tun informací :) ? Jseš moooc sympatická opravdu :)

    OdpovědětVymazat
  13. Super video, zkoukla jsem ho celé, ty tvoje videa jsou lepší a lepší :) Dlouho jsem nevěděla, jak mít zorganizované zápisky z předmětů, nakonec jsem teda zvolila A5 sešity, aby se mi v pohodě vlezly do kabelky, ale teď zjišťuju, že to moc praktické není :D Takže příští semestr díky tobě vím, jak na to :)

    OdpovědětVymazat
  14. Mám úplně stejnou tašku z Manga, akorát černou, a je fakt nejlepší, protože je mega velká. :-D Jinak ten karton s lepítkama já normálně kupuju v Tescu, tak se tam podívej, aspoň já jsem to tam vždycky viděla ;) A jinak v tom máš fakt systém, já jsem na podobné věci taky trochu úchyl, tak jako bych viděla sebe, samý zvýrazňovač a tak. :-D A ten akademický diář je fakt dobrý nápad, ještě jsem nic takového neviděla, tak asi taky projedu ebay :-D Fakt super video!!!

    OdpovědětVymazat
  15. Kecálek :D Ne, jako videa jsou fajn, ale je fakt, že jsou dlouhá, pokud mám náladu, tak se na ně i kouknu :)

    OdpovědětVymazat
  16. miluju tvá videa!
    já jsem v osmičce na zákaldce, ale i přesto mi tvé rady pomohly, určitě je využiji na střední, kde chci mít prostě všechno pak perfektně uspořádané! :))

    OdpovědětVymazat
  17. Náhodou, tvoje videa jsou suprový a když jsou dlouhý, tak je to ještě lepší! Ať se slečna komentátorka z youtube na tvoje videa nekouká, když jí to přijde moc dlouhý, jak vidíš, ostatním tvým čtenářům to připadá super, dlouhý nedlouhý :D
    Jinak bych ti chtěla pochválit účes, moc ti sluší. A ještě zpátky k tomu videu - dost si se zlepšila, co se týče mluvení a tak, prostě se mi u tebe na blogu líbí čím dál tím víc, protože jseš sama sebou a je vidět, že tě to baví! :))

    OdpovědětVymazat
  18. Téda..moc komentáře nepíšu, ale u tebe musím!Super video sice jsem ještě na střední, ale už i tady píšeme eseje atd.Prostě taková menší vejška.Zaujal mě ten diář a hlavně ty desky řazené podle barev.Jsem taky puntíčkář takže něco pro mě ..:D.Délka videa mi vůbec nevadí aspoń se něco dozvím a je to jako bych tam seděla s tebou...:)

    Aný

    OdpovědětVymazat
  19. hej já tvoje videa žeru :-) a klobouk dolů, jak máš ve všem systém, všdchno uspořádaný a tak. Já nosím do školy jen netbook, a stejně jen kvůli tomu, abych mohla na přednáškách facebookovat (no občas si píšu přednášku, přiznávám) a svačinu. Nikdy nemám ani papír nebo propisku, a tak mě tvoje sešívačka a děrovačka fakt dostaly :-D Občas mě to chytne, udělám si ve školních věcech pořádek, začnu nosit sešit a propisku, ale nikdy mi to dlouho nevydrží, máš můj obdiv :-) Renča

    OdpovědětVymazat
  20. Taky se přidávám k ostatním, délku videií určitě nezkracovat a pokud bych si mohla napsat, o čem by mělo být další video, tak způsob, či metoda, jakým se učíš? :) Jinak musím uznat, že působíš neobyčejně sympaticky a příjemně! :) prosím pokračuj ;)

    OdpovědětVymazat
  21. Pokuď to není moc časově náročné natoč prosím obě videa :-D (viz. hlasování)

    OdpovědětVymazat
  22. Všimla jsem si toho už jednou a nereagovala na to v představě, že se jedná o přeřek, nicméně - předpokládám, že brýle nosíš na dálku, což znamená, že jsi krátkozraká, nikoli dalekozraká... ;)

    OdpovědětVymazat
  23. Musím smeknout svůj pomyslný širák nad tvou pečlivostí.

    Miluju školní potřeby a papírnictví je můj ráj, ráda si organizuju věci do složek, zvýrazňuju, podtrhávám. Bohužel mi moje nadšení většinou vydrží maximálně první týden v semestru a po zbytek školy až do zkoušek je to totální apokalypsa.

    Zaplaťpánbu si většinu věcí docela přesně pamatuju, takže vytištěné učebny a sylaby předmětu + podmínky ke splnění mít vytištěné nemusím, ale přála bych si mít (a umět udržet) věci v takhle vysoce organizovaném pořádku jako ty.

    Bohužel, zorganizovat můj stávající školní plán by stálo tolik času, že se mi to nevyplatí, a to nemluvím o předešlých letech, kdy jsem studovala dvě školy najednou (a které se bohužel brzy vrátí).

    Fakt obdivuju tvoje dlouhotrvající nadšení z organizace, podobně pečlivá jsem vydržela být jen zhruba polovinu prvního semestru na vš.))

    OdpovědětVymazat
  24. parádní video, jsem sice na střední, ale spousta věcí se hodí i tam. :)

    jsem veliká milovnice velkých tašek, mnoha věcí v nich. lepítka, bělítka a další kravinky jsou u mě jako doma. líbí se mi tvoje vysouvací guma.:)

    líbí se mi takykapsička, tu mám teď novém bločku od moleskinu, ale v normálním diáři ho nemám, díky za tip!:)

    máš parádní desky, taky si je vedu na konverzace z aj a frj. :)

    jsi hrozně pečlivá, díky za tipy. v takovýhle věcech se taky vyžívám. co studuješ za školu?:)

    OdpovědětVymazat
  25. sice jsem na základce, ale video je fajn i teď, v půlce listopadu ;D to pouzdro na tužky je fakt moc hezký :) a ta mini sešívačka a děrovačka - mám mini zvýrazňovače a lepidýlka a nikdy to není bez poznámky ,,menší by to už nešlo?" :D...

    OdpovědětVymazat
  26. ahoj děkuji moc za to video nechala jsem se inspirovat jo a ty lepítka taky moc a moc používám mám jich po bitě mrtě ja je mam z Itálie ale to ti asi k ničemu není asi si tam pro ně nepojedeš :D
    jo a ten mini penálek je boží dej sem prosím tu internetovou adresu díííky mocinky Káťa

    OdpovědětVymazat
  27. Teeeda, no jednoznačně se musím přidat k ostatním, jsem sice na základce, ale tyhle rady uplatňuju :D pořád v batohu mini zvýrazňovače, atd. Dříve jsem si to psala barevnýma propiskama, ale zvýrazňovače jsou mnohem lepší...
    btw: nádherný blog a super videa :D

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....