26. 11. 2011

All day with Breaking dawn/ Celý den s Rozbřeskem

Slibovala jsem průvodní video mým dnem. Napadlo mě, spojit ho s dnem zajímavějším, než jen škola, práce atd. a natočila jsem průřez dnem, kdy jsem se s ,,malou,, sestřenicí vydala na promítání filmu Breaking dawn part 1. U nás ve městě se mi kino příliš nelíbí a tak jsme se rozjely do Prahy tam, kam nás vítr zavál (respektive, kde jsme měly zamluvené lístky pěkně dozadu doprostřed). Vyrazily jsme brzy ráno, abychom se stihly napojit a přejíst v KFC. Prošly jsme se okolo a pak si už jen užívaly filmu s hromadou popcornu, nachos se sýrovou omáčkou, colou atd. (jestli tohle čtou čtenářky mého hubnoucího blogu, asi si rvou vlasy :D).

Omlouvám se, že je video z vimea, ale to mi povolilo nahrát video s touhle hudbou. Je to bez intra a poděkování, tak mě snad za to neukamenujete.
Jak se nám líbil film ?
Inu, ano, jsem fanynkou Twilight ságy, co se týče knížek. Jsem milovnicí i prvního dílu filmu. Ovšem tahle věc mě díl od dílu nějak přesvědčuje o zásahu komerce do natáčení a toho, že větší finance na natáčení nemusí notně znamenat větší kvalitu. Zkráceně jen řeknu, že to, na co jsem se nejvíc těšila (svatba, postelová scéna :D a těhotenství) tam bylo skorem během půl hodinky v rychlosti vyřešené a já se pak celkem nudila nad hekáním Belly, špatným hraním Lautnera a robotickými hlasy vlkodlaků. Ale stejně jsem ráda, že vím, jak to pokračuje (myšleno filmově) dál a na další část se těším taky. Snad jsem vám tu moc nezaspoilerovala pro ty, kteří ještě neviděli a chystají se. Na pohodové odpoledne je to film ideální.
Formspringme                      Youtube              Facebook
Vaše Bezega

14 komentářů:

  1. Ahoj moc povedený video celou dobu jsem se křenila a zvedlo mi to náladu na maximum. Miluju tvoje videa:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj mě to video nejde spustit a tak ráda bych ho shlédla,myslíš že by si ho sem pro mě vložila bez hudby z youtube,byla bych moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý video!! Moc se ti to povedlo!! :)
    Míša:))))

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé video :) Jiné než ostatní, chvilkama jsem se i křenila! Jen tak dál a víc takových videí :) A.

    OdpovědětVymazat
  5. :D Já před tím než sem si přečetla tvůj článek nedokázala popsat, co mi přišlo na hlasech vlkodlaků divné a teď už to vím :D byly robotické.. :D moc hezky si to napsala, knížka je prostě knížka.. :) ale mě to stejně nezabrání milovat i ty filmy :D

    OdpovědětVymazat
  6. moc ti to slušelo:) a mě se ten film naopak neuvěřitelně líbil, možná to bude tím, že jsem nečetla knížky:/ ale už mám naději že je najdu pod stromečkem:)

    OdpovědětVymazat
  7. to video je úžasné :)
    opravdu se Ti moc povedlo

    OdpovědětVymazat
  8. Andrea: díky moc ;)
    Ajusha: bez zvuku na youtube by to nemělo cenu. Kdyžtak tady odkaz: http://vimeo.com/32684720
    Míša: díky ;)
    A.: tak to jsem moc ráda ;)
    Skodulka: no to víš, já taky mám ráda filmy :D prostě v tomhle jsem se nechala strhnout davem, ikdyž knížky jsem četla v době, kdy ještě nebyly takovým hitem.
    Anonym: tak to ti držím palce, ať je dostaneš, jsou dost dobré. Ikdyž díl od dílu horší, bych řekla já.
    Ceady: díky ;) potěší to od videové kolegyně ;).

    OdpovědětVymazat
  9. Mě se nejvíc líbí ta "proměna" na začátku - nenamalovaná, rozcuchaná, rozespalá, v XXL tričku vs. upravená kočka =D
    No a právě to se mi na tobě líbí, že jsi taková lidská a přirozená, nebo jak to říct, prostě se nesnažíš svým čtenářům namluvit, že jsi pořád superdokonalá. Určitě toč další a další videa, líbí se mi čím dál víc :-) Jana

    OdpovědětVymazat
  10. Jana: To víš, namalovaná se nebudím :D. To umí jen slečny ve filmech :D. Točit mám v plánu, tak snad to vyjde ;).

    OdpovědětVymazat
  11. Jojo, ta proměna na začátku mě také zaujala :-)). D.

    OdpovědětVymazat
  12. Teda to je změna před a po nalíčení. Slušelo ti to :)

    OdpovědětVymazat
  13. Já si myslím, že i nenalíčená jsi roztomilá. :-) Máš hezky výrazný oči. Akorát mi na tobě nesedí ta černá. Bohužel to není univerzální barva slušící každému. A ještě méně lidí unese silné kontrasty jako jsi vytvořila ten černočervený. Trošku se v tom oblečení ztrácíš. Přece jen jsi světlá blondýnka. (Jestli přírodní či ne, nezkoumám, protože ti to sedí.) První si řeknu "jé, ta slečna je hezky oblečená", což je škoda, protože bych si určitě mohla říct "jé, ta slečna je ale krásná". Ovšem musím uznat, že oblečení ti sedí střihově a očividně víš, co ti sluší a lichotí. Za což obdiv, protože kolikrát nestíhám žasnout, co si jsou ty slečny ochotné na sobě navěsit, asiže je to moderní.

    OdpovědětVymazat
  14. Anonym: tak děkuju ;) jinak jsem přírodní špinavá blondýna a tohle je doodbarvené. Máš pravdu, tohle je kombinace barev, kterou běžně nenosím. Měla jsem chuť vytvořit něco do tématiky dne (upíři+krev=černá+červená :D).

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....