23. 10. 2011

Smutná čarodějnice

Učím děti v předškolním věku angličtinu. Celá ,,školka,, měla dneska povídání o Halloweenu a tak jsme se tématicky oblékli a nalíčili. Bohužel nemám foto celkové. Byla jsem za smutnou čarodějnici. Takhle mě nalíčila kolegyně :D a tak pěkně se mi to doma rozmazalo :D. Efektivnější ovšem byla cesta domů. V normálním oblečení, ale s tímhle na obličeji, protože jsem si zapomněla odličovák a vodou bych to akorát rozšmrdlala, jsem jela pár stanic autobusem. (ještě, že jsem si sundala ty bradavice a nos :D). I těch pár stanic stačilo, abych způsobila starší paní vypadnutí očí na podlahu a záchvat smíchu s poznámkami na mé emařství :D od slečen ve věku pubertálním aneb kravěcího.
SAM_8624SAM_8634
SAM_8645
Ta pusa byla černá. Oči jsem měla černým stínem a tlustou linkou, nalepovací řasy. Alespoň ty natupírované vlasy už jsem sundala :D ale chtělo to hodně kondicionéru :D. Co by člověk pro děti neudělal. Slzy jsem měla ještě kamínkové nalepovací a ještě teď cítím pachuť umělé hmoty z nasazovacích zubů. SAM_8633
PS: teď nevím, jestli to mám zařadit do složky líčení, nebo akce :D

Formspringme                      Youtube              Facebook

2 komentáře:

  1. No cesta autobusem asi musela být záživná s takovým lookem! :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. ha ha ja neverim ze takto si isla:D cool 1 :D

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....