24. 10. 2011

Okradla jsem karcoolku a nebo makovou panenku ?

Všichni mají kabáty z H&M, dokonce už i moje mamka si tam vybrala :D. Jen mě se nějak nic nelíbilo. Tedy barvy hezké, ale střihově nic moc, jelikož jsem ženská s bokama žádné prkno. Vlezla jsem po dlouhé době do C&A a probrala se davem starších paní. Našla jsem tam svůj vysněný panenkovský kabát. V barvě hodné Karkulky nebo sukně pro makovou panenku. Nebyl drahý. V nějaké slevové mánii mě vyšel na 700,-. Teď bych prosila šetřit a zainvestovat do kvalitního černého. Kdyby někdo věděl o nějakém, který by byl dole střižen takz. do tulipánu či úplně nejlépe do sukýnky, sem s odkazem !!!

PS: omluvte mou podkabátovou nahotu. Musela jsem si ho doma hned při odsvlékání vyzkoušet :P Na fotkách to nějak moc nevyniklo, ale krásně se dole rozšiřuje ;).

SAM_8622 SAM_8620 SAM_8621

Formspringme                      Youtube              Facebook

24 komentářů:

  1. Ta červená Ti sluší :) A kabátek je fajn. Taky sháním, zatím marně :)

    OdpovědětVymazat
  2. super kabátik a kedy budú štetce??? už som netrpezlivá :)

    OdpovědětVymazat
  3. Rozkosna!:) bohuzel s kabatem ti neporadim,ja mam cernej uz 3 sezonu z Orsay za 2 litry a nemuzu si ho vynachvalit! Ma skvelej strih i kvalita je dobra :)

    OdpovědětVymazat
  4. tedy na červenou to chce pořádnou odvahu
    já se zase ráda ztrácím v davu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám ráda červenou a Tobě sluší! Já bych přes něj možná ještě vzala nějaký černý pásek, abys zvýraznila pas, bude to pak určitě vypadat ještě lépe :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Lucinda: no já už značně přidala na peněžních možnostech a stejně pořádný nenacházím :D
    Monica: zítra ;)
    Yell: z Orsay jsem nějaká no nevím, moc tam nechodím, ale zkusím ;)
    Ceady: tak to já néé :D a hlavně tohle není nějak šíleně výrazný ne ?
    Paní méďová: tak si ho pořiď ;)
    Simona: máme stejný nápad, už jsem tu hrabala v zásobách, jestli nějaký příhodný mám, ale budu muset koupit ;). A děkuju ;).

    OdpovědětVymazat
  7. Panebože, já chci taky takový krásný červený kabát a jen za 700,-!!! To není možný! Moc ti závidím.. :)

    OdpovědětVymazat
  8. moc ti sluší, rozbiješ šedočernou šeď v ulicích =)

    OdpovědětVymazat
  9. kabátek je krásný a tobě moc sluší ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Ten kabát je prostě nejúžasnější.
    Strašně ti sluší a závidim ti ho. :)

    http://all-around-me16.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. Eva: lov rychle ;) už tam bylo jen pár posledních :)
    Payushka: díky moc ;) a to je dobře ;)

    Díky holky, ani jsem nečekala takové reakce :D.

    OdpovědětVymazat
  12. ten je tak krásnej! až ti ho závidím. asi taky do C&A zajdu, jestli tam náhodou nějaký nezbyl... moc ti sluší! a červený je lepší, aspoň člověk nepůsobí tak smutně, i když černej unosíš na každou příležitost...

    OdpovědětVymazat
  13. Taky už dlouho sháním nějakej podobnej kabát, tak děkuji za tip do C&A určo zaběhnu mrknout! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Perfektně ti sedne :), moc pěkný!

    OdpovědětVymazat
  15. za tu cenu, nekup to! moc ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
  16. Já mám zase černé kabáty rovnou tři, tak se pro změnu dívám po něčem barevnějším. Jinak mi H&M na kabáty hodně vyhovuje, ještě doporučuju Lindex a Camaieu, od tama mám ty zbylé dva a jsou super :)

    OdpovědětVymazat
  17. Nerada se opakuju, ale ten kabát je prostě božskej! :)
    Jinak minulý rok jsem docela pěknný výběr za dobré ceny zaznamenala v F&F, v Camaeiu - když byly slevy a v Zaře. Jinak bych se taky nebála do sekáčů, mamka tam ulovila krásnou kožešinovou vestu za dvě stovky. :)
    PS: Dobře se ti to tu rozjíždí, jen tak dál! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Jitul: tak zajdi rychle, fakt po nich byla docela sháňka, protože jinak výběr nic moc. Navíc mi přišlo, že jich je jen pár kusů. Máš naprostou pravdu, červený je pro jasnější dny, černý pro klasiku, která ale nikdy neomrzí ;).
    Skodulka: nemáš zač, jsem ráda, že jsem nepřímo poradila :D.
    Claire+Len+ Marankova: díky
    T: do Lindexu chci pro svetr, tak třeba se najde i kabátek, díky za tip ;)
    Ilča: díky moc ;) v F&F jsem si střihově a materiálově nic nevybrala, Zara má krásný výběr, na mě docela drahý, ale kabátky vypadají kvalitně, tak si jejich nabídku nechávám v záloze ;). U nás sekáče jsou děs a hrůza, akorát jeden předražený ,,značkový,, a tam najdu jen občas něco. Jinak ještě jednou díky.

    OdpovědětVymazat
  19. teda jsi jedna z mála komu sluší červená,pěkný kousek:-))

    OdpovědětVymazat
  20. Teda, kabát je krásný, sluší ti...
    No, já letos ještě nový kupovat nebudu. Mám černý z New Yorkeru, kupovala jsem ho minulý rok a myslím, že je fajn...
    Ale příští rok už si fakt koupím barevný! Vždycky si říkám : Katko, nekupuj si výrazný kabát, nebude se ti hodit ke zbytku oblečení... Ale příští rok si ho už vážně koupím!! :DD

    OdpovědětVymazat
  21. Vypadáš v něm vážně jako Karkulka :D

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....