30. 10. 2011

Oblíbené věci za měsíc říjen 2011

O toto video jsem byla požádána a mě se osobně se  tento nápad  hodně zalíbil u zahraničních youtube videoblogerů. Tak teď si dejte nohy na horu, volume na maximum a neusněte mi u toho :D .

 

Formspringme                      Youtube              Facebook

15 komentářů:

  1. 21 min.? tak to je něco :D na tvoje videa děsně ráda koukám, takže si mě potěšila ;D... Jdu na to!

    OdpovědětVymazat
  2. úžasné video :) taky jsme hledala nějaký top krém na ruce , protože mám stejný problém jako ty a naštěstí jsem našla nějaký noční krém na ruce z oriflamu a jsem s ním 100% spokojená ;)
    jak jsi říkala s elfu je všude plno.. a souhlasím s tebou nic moc čekala jsem od toho víc... mám úplně stejnou paletku a jako pigmentace nic moc

    OdpovědětVymazat
  3. ten krém na ty ruce bych chtěla zkusit... mám stejný problém s kůžičkama.. pak, když je mám okousaný, tak to vypadá ošklivě... já jsem si koupila takový olejíček od Sally Hansen a jako jo - pomáhá to, ale nechce se mi s tím dělat, jelikož jsem od toho pak celá mastná a nemůžu nic dělat...
    Jinak video super :)... k těm parfémům... já úplně zbožňuju od Christiny Aguilery by Night.. ale docela si mě navnadila na Beyoncé.. docela ráda bych věděla jak voní :D

    OdpovědětVymazat
  4. super video :-) musím říct, že se mi ten tvůj nový blog moc líbí, je vidět, že jsi taková spokojená a daleko víc se usmíváš, tak se na tvoje videa hezky dívá :-) a hlavně jsou obrovským přínosem, z každého videa si dozvím něco zajímavého, jen tak dál!!! Aneta

    OdpovědětVymazat
  5. Moc fajn video, máš plno oblíbených věcí koukám :D souhlasím s krémem na ruce, tento je nejlepší co jsem kdy měla. A na Beyoncé se chystám každou chvílí :))
    Jinak oční krém jsem nedávno sháněla jak divá a nabídka je teda dost omezená :(

    OdpovědětVymazat
  6. Mám ráda tvoje videa čím dál víc :) Jinak ten parfém od Beyonce mám taky, akorát ne Heat rush, ale Heat a je to jedna z mých nejoblíbenějších vůní :)

    OdpovědětVymazat
  7. Prozradíš, kde maj výprodeje Essence za 5,-Kč? ;) Já vždycky narazím jen na ceny jako 29 kč a tak... jsem možná slepá..

    OdpovědětVymazat
  8. Lili.en: No jo, trochu jsem to přepískla :D kdybych mohla, dám ti virtuálně přivonět :D díky ;)
    Winnie: no, přiznám se, že jsem prostě kouzlu Elfíka nepodlehla
    Aneta: díky moc :)udělala si mi velkou radost ;)
    Limett: o krémech z drogerií nemám moc valné mínění, krom asi třech o kterých vím, že jsou dobré ;)
    Claire: a vy mi děláte čím dál tím větší radost ;) díky moc
    SlečnaLíná: prozradím :D u nás ve městě :D nedaleko Prahy ;P

    OdpovědětVymazat
  9. Zase další fajné video a velká pomoc při mém rozhodování jestli zkusit hydratační krém od Ryoru, takže až se začnu s prvními mrazíky vysušovat,koupím ho:-)A díky za upozornění na jejich oční gel,ten mi možná nějak unikl.Abych taky přispěla svou troškou do mlýna, tak musím vychválit další dva výrobky RYOR, co už používám zhruba rok a to je hydratační maska (ta mi zatím na podzim stačí jako náhrada toho hydratačního krému) a oční krém Kaviderm (cenově výš než ten gel,taky tuba 30ml a po roce používání ráno i večer pořád bezedná:-) a vážně pomohl na moje tmavé kruhy pod očima. Teď testuju asi měsíc ještě Ryor olej na nehty (roll-on balení,používám večer až v posteli,takže se namažu a spát:-)) a regenerační krém a zatím spokojenost, ale chválím až do 3měsících:-) Ryor olej zatím trochu lepší než Saloos balzám,víc tu kůžičku zjemní. Krém Neutrogena taky vyzkouším až mi dojde růžový Dermacol..ten byl fajn tak na léto,teď už to chce něco "ostřejšího":-)

    OdpovědětVymazat
  10. Anonym: Ryor se stal mojí láskou, ještě se mi nestalo, aby mi něco od nich nesedlo :D. Ale uvidíme ;). Dnes jsem si koupila další Neutrogenu, asi jsem na tom krému závislá :D.

    OdpovědětVymazat
  11. Bezvadný video, Ryor jsem používala už před lety,pak jsem přestala,ale až doplácám, co chci,tak jdu do něj znovu :) a Catrice je i moje láska a ty lesky od Astoru mám taky dva :). Jo a Heat od Beyonce bych taky chtěla :)!A moc děkuji za tip na ty kapky, ty si koupím, mám stejný problém!

    OdpovědětVymazat
  12. Vadí mi jak pořád máváš rukama a ukazuješ. Řekneš rty a uděláš vzdušnou ukázku kolem rtů, začneš mluvit o rukou a ukážeš ruce :( Ale jinak mám tvá videa strašně ráda! :) A přijde mi,že máš druhou bradu,kdybys chtěla,na internetu je spousta cviků,které pomohli i mě, protože já měla druhou bradu kvůli štítné žláze :( Pája

    OdpovědětVymazat
  13. "vůně od Byjonsí" :DD Ale jinak bezva videooo :)))

    OdpovědětVymazat
  14. Pája: díky, jinak brada mě nijak netrápí na životě :D. Ta gesta si uvědomuji, často používám ruce i při běžné mluvě.

    OdpovědětVymazat
  15. Super video ... mám tu řasenku a taky sem si ji oblíbila :)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....