15. 10. 2011

O autorce

Má přezdívka je Bezega. Někteří mě znáte z mého předešlého blogu. Ráda bych v blogování pokračovala, protože bloguji už od svých 15ti let a stále mě to baví. Nicméně předchozí blog už mi nevyhovoval.Tento blog bude vedený trochu jinak než můj předchozí blog. Ráda točím videa a hodně se věnuji kosmetice. To jsou dvě stěžejní věci, které se budou na blogu objevovat. Je mi čerstvých 22 let a chtěla bych se s blogem zase kousek posunout. Můj minulý blog nesmažu, zůstane mi vzpomínkou. V postraním panelu naleznete formspring.me, kde se mě můžete na cokoliv ptát.

Nejde mi o počet čtenářů. Budu ráda za každého jednoho z vás, i kdyby vaše číslo zůstalo jednomístné. Netuším, jak moc aktivní budu a nechci, aby se tento blog stal zase mojí povinností. Budu zaměřena spíše na videa, ale ani tohle místo nechci nechávat prázdné. Přispívat budu, když bude nálada a chuť, když budu vědět, že článek bude přínosem pro vás i pro mě. Nechci tady z toho dělat deníček odvážné školačky a nechci zaspamovat pár obrázky , jen abych přispěla a vy se nenudili. Hezky v klídku, snad i trochu ve srandě….  Vaše Bezega

6 komentářů:

  1. Jupííííí !!! :-) Už se musím ozvat :D Sledovala jsem Tvůj minulý blog, byla jsem tam každý den, avšak nikdy nekomentovala.

    Teď ale nemůžu nevyjádřit svou vděčnost, že s tímhle nekončíš, protože minimálně jednoho pravidelného čtenáře máš :) Jinak Tvů jposlední článek na předchozím blogu mě dostal (myšleno v dobrém)... Hodně štěstí :)

    (Chloe D'Automne)

    OdpovědětVymazat
  2. Jupíí a já má tu čest být tvím první followerem :o) Tak hodně zdaru Bezego ;o)

    OdpovědětVymazat
  3. To je dobře že ses tak rozhodla, jo Yell taky začala znovu a jsem ráda že ste se tak obě rozhodli! Jo, nemůžu uvěřit že je ti 22 let! Ber to jako kompliment, vypadáš na míń :) :) EN

    OdpovědětVymazat
  4. Chloe: díky holka, vítej v novém ;). Doufám, že budeš komentovat častěji ;).
    Méďová: tak to mockrát děkuji, první follower se cení ;).
    Nikkie: díky :D s Yell jsem si příjemně popovídala a spoustu věcí si ujasnila. Už to tak bude, patřím do starého železa :D. Ale děkuji za kompliment :D.

    OdpovědětVymazat
  5. říká: =) =) =) (čti: má radost!) =)

    OdpovědětVymazat
  6. ahoj:-) !!
    vitej zpet a tesim se na dalsi tvuj clanek, jakmile budes mit naladu zacit:-).
    preji hezky zbytek dne:-)!

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....