16. 10. 2011

Jogurtová maska proti akné




Suroviny:
1x lžíce nízkotučného jogurtu bílého
Šťáva z citronu - 1 stroužek
Postup:
Smícháme jogurt a šťávu z citronu, naneseme vatovým tamponkem na celý obličej (vynecháme oblast očí a rtů). Nebo můžeme použít lokálně na větší akné. Jogurt nám zabrání přesušení pleti a citron bude působit na vysušení pupínků, zjemnění pleti, trochu nám pleť sjednotí barevně. Poté setřeme vatovým tamponkem a umyjeme obličej vodou. Po smytí doporučuji nechat pleť chvíli zaschnout a po chvilce nanést hydratační krém.
Doba působení: tak 5 – 8 minut

Formspringme                      Youtube              Facebook

23 komentářů:

  1. Jeeee, novy blog, novy zacatek, novy super uzitecny clanek! Urcite tu masku vyzkousim, akne me totiz trapi uz leta a neee a neee se ho zbavit :( Nepomaha nic, prasky ani kremy od dermatologa, tak treba mi pomuze jogurtova maska ;) Mej se pekne Kato a tesim se na dalsi clanky! Jsem rada, ze ses rozhodla pokracovat a nezavnerela jsi na blogovy svet ;) Monika

    OdpovědětVymazat
  2. kačí, nevíš, co je s Yell? když jsi na starém blogu psala, že tě inspirovala

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, určitě jí vyzkouším ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak jsem jí zkoušela a musím uznat, že jsem nevěřila, že výsledek bude tak dobrý. Není to žádný zázrak, ale pomůže.

    PS: Hodně štěstí s novým blogem.

    OdpovědětVymazat
  5. Payus: Yell má nový blog ;)
    Cherry: ale žádná maska nemá dělat zázraky, je to jen další pomocný krok v péči o pleť.

    OdpovědětVymazat
  6. A kde je tvůj hubnoucí blog? Anebo už na to kašleš a smířila ses s tím, že budeš pořád tlustá?

    OdpovědětVymazat
  7. Anonym: hubnoucí blog je ;) a tlustá nejsem ;).

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to tě chválím za pozitivní myšlení!!!:-) Jen tak dál... než se nám zase posereš a založíš "nový a ještě víc v pohodě" blog.

    OdpovědětVymazat
  9. Anonym: nech si ty sprostá slova na doma ;) a děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  10. A založíš zas bloglovin?

    OdpovědětVymazat
  11. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  12. Anonym: bloglovin asi ne, vůbec jsem ho nesledovala, takže mi to přijde na nic ;) spíš se hodí pro anglicky píšící autorky.

    OdpovědětVymazat
  13. Já mám na tobě nejradši, jak si vždycky při svých nových začátcích šíleně nad věcí, ale stačí chvilka a zase si naše stará dobrá hysterická bezega, co má věčně nervy v kýblu. :) Monca

    OdpovědětVymazat
  14. Monca: no vidíš, asi mě znáš líp, než já sama sebe ;) třeba mi to vydrží delší dobu :D

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, chtěla bych sledovat Tvůj nový blog, ale sleduju už maximum -300 blogů a nedaří se mi žádný už třeba nefunkční vymazat. Mohla by jsi mi poradit? Děkuji

    OdpovědětVymazat
  16. Jit: na hlavní stránce blogpostu , kde máš vypsané sledované blogy si najdi tlačítko dole správa :) Vypíšou se ti všechny blogy. Vedle názvu každého máš nastavení. Klikneš a pak už dáš jen ukončit sledování ;). Snad je to srozumitelné ;).

    OdpovědětVymazat
  17. Takže follow♥! A promiŇ, že jsem otravovala.

    OdpovědětVymazat
  18. Jit: nevadí, snad jsem pomohla ;), jsem ráda :)

    OdpovědětVymazat
  19. no ja by som tiez rada nejake vymazala, ale vedle nazvu taku moznost nemam =(

    OdpovědětVymazat
  20. jů. to určitě časem vyzkouším =)

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj, jsem ráda, že jsi nikam nezmizela a jedeš dál :)
    Iva

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....