25. 10. 2011

Essence of Beauty štětce


Odkaz na koupi na Ebay …. jsou tam i jiné např. v cestovním balení
Odkaz na jeden E-shop – všimněte si i dalších výrobků
Povídání v angličtině o štětcích …
Dále pár obrázků, pro větší názornost, že těchto štětců je opravdu velké množství. Obrázky jsou přejaté z jiných blogů, převážně zahraničních, tak doufám, že se nikdo nezlobí.

Formspringme                      Youtube              Facebook

PS: asi jsem to ve videu trochu pomotala, ale štětce nejsou od firmy Essence. Tyhle prodává firma Essence of beauty, která nemá nic společného s námi známou Essence.

5 komentářů:

  1. Já jsem zatím štětcům od essence na chuť nepřišla. Přesně mi také vadilo padání chloupků, ale spíše jsem to dávala za vinu svému potkanovi, že se mi do nich zahryzl :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ceady: pozor, asi jsem to ve videu špatně upřesnila, ale štětce Essence of beauty jsou od jiné firmy než od námi známé Essence.

    OdpovědětVymazat
  3. s blending/eyeshadow problem nemam vobec, skor mi obcas "chlp" vypadne zo stetca blush/powder- z časti na púder. Vystihla si ich veľmi dobre :) pekna recenzia! M.

    OdpovědětVymazat
  4. Ne dobrý. Řekla jsi to dobře. Právě ty essence of beauty jsem používala. Ale máš pravdu, mate mě ten název.

    OdpovědětVymazat
  5. Super recenze... A fakt jsi mě rozesmála větou : "S tímhle prostě nic nerozblendíte" Fakt se mi líbí tvůj humor :D

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....