21. 10. 2011

Catrice kosmetika

Takže, při pátečním ránu přináším jedno šíleně dlouhé video. Jedná se o recenzi na kosmetické produkty z dekorativní řady kosmetiky Catrice, která před nedávnem dodala do prodejen stojany plně vybavené svojí nabídkou.

PS: omluvte kvalitu, navíc jsem vymazala část, která se věnuje Primeru, na který chci udělat jiné video, takže mi tam videjko trošku nenavazuje.
Recenze se týká produktů:
Catrice photo finish liquid foundation 18h

Infinite Matt makeup

Rtěnky z řady Ultimate colour

Tvářenka Multi colour
Lak na nehty tělové barvy
Recenze na primer na obličej přijde příště ;)

Formspringme                      Youtube              Facebook

13 komentářů:

  1. Frozen rose rúž mám aj ja Bezego..teda ja som sa tiež do týchto rúžov zamilovala ..špeciálne do tejto farby ...a k tomu teda sú ešte aj veľmi príjemné na perách nevysušujú a nádherne voňajú ..naozaj moc krásne ...
    Make up zmatňujúci mím tiež a nepoužívam ho často ..soť rýchlo mám pocit špinavej a mastnej pleti teda ale ja všeobecne mos make upi nepoužívam skôr nejaký korektor a púder
    A laky teda to je no coment mám skoro všetky farby od Catrice a som s nimi spokojná krásne kryjú a vydržia dosť na to aby som bola spokojná tak 5-7 dní čítala som na ne že nevydržia dlho a veľa blogeriek ich moc dobre nehodnotilo ale ja za seba som moc spokojná ...
    A na záver len poviem že fajn video ...ako inak

    OdpovědětVymazat
  2. Nevím čím to je ale přijde mi,že teď jsi hrozně v pohodě a usmíváš se víc :).Ráda koukám na tvoje videa a recenze,určitě si z toho něco pořídím.Jenom tak dál :))

    OdpovědětVymazat
  3. Proč máš tak oteklej obličej?

    OdpovědětVymazat
  4. Díky moc za zajímavou a přínosnou recenzi - ostatně jako vždy u tebe, tak hezky to vždycky obkecáš ze všech možných hledisek, že to člověku pak opravdu může pomoct v rozhodování. Zatím od nich nic nemám, ale chystám se na paletu korektorů a duo blush, no a určitě, v rámci sebeodměňování, i některý z tělových laků a rtěnku:-)Make-up bych asi od téhle značky nekoupila - snad,že ho nepoužívám denně, chci své pleti dopřát když už tak něco fajnovějšího - na mou smíšenou až mastnou pleť mi vyhovuje zatím starý dobrý Dermacol. Na další recenze se těším. Teď už jen vymyslet, za to se odměnit, abych neměla pocit viny za přehnané utrácení za kosmetiku:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Alica: díky ;). Laky mě opravdu navnadil na další ;).
    Nykousek22: paráda ;) přesně o to mi šlo. Jsem ráda, že je na mě větší spokojenost vidět ;). Díky :)
    Anonym1: fakt vypadám otekle :D ale netuším proč. Asi je pravda, že video přidává několik kg.
    Anonym2: snažím se to ,,okecat,, asi tak, jako kdybych stála u stojanu já sama a rozhodovala se ;). Jestli budeš zkoušet tu paletku, tak mi dej vědět, koukala jsem po ní ;). Odměňovat se můžeš i za maličkosti ;). Hlavně aby tě to finančně nezruinovalo, ale přineslo tížené štěstíčko.

    OdpovědětVymazat
  6. Fajn recenze :) nechci říkat něco proti tobě, ale co zkusit investovat do dražšího make-upu než zbytečně vyhodit 300 za ty, které už nepoužiješ :)...vím to sama od sebe......todle jsem dělala taky, pak jsem dostala slevu do sephory a nechala se zdarma nalíčit poradili mi make-up od značky make-up for ever....mám hodně mastnou pleť a spolu s bází od stejné značky mi pleť nemastná vydrží celý den :) určitě nemám nic proti tobě, tvoje videa se mi líbí......jen prostě rada pro tebe, co je lepší.....jo a make-up má 30ml a vydržel 3měsíce, což je paráda :) a za těch 800-900 na 3 měsíce mi to vážně vychází levnějc :)

    OdpovědětVymazat
  7. Blondes: thanks ;)
    Anonym: vůbec nevadí, díky za radu, ale já normálně používám makeup od Astoru, který mi sedne fakt dobře a nebo pěnový od Lóréal a taky mi sedne perfektně, tohle bylo jen o zkoušce a co kdyby to sedlo ;). Jasně, jakoby jsem tím vyhodila peníze, ale jeden prodávám v obchůdku, kde třeba udělá radost někomu jinému a druhý dám mamce, která má suchou pleť a sedl ji lépe.

    OdpovědětVymazat
  8. jezis ty si jaka zlata v 10:38 jak tam robis to ee:D uplne ze najviac:)

    OdpovědětVymazat
  9. ahoj, nechci být rýpavá, ber to prosím jen jako můj postřeh... kratší vlásky ti sluší mnohem víc, takhle delší ti něják zbytečně opticky rozšiřují obličej. s kratšíma jsi mnohem hezčí a vypadáš veseleji :)

    OdpovědětVymazat
  10. SlečnaLíná: nezlobím se, díky za názor ;). Mě se líbí popravdě obě varianty, ale teď na zimu to nechám zase dorůst ;).

    OdpovědětVymazat
  11. já s infinite matt byla nadmíru spokojená, mrzí mě že ho přestali vyrábět, nevím co lepšího budu shánět, již buu jen srovnávat:-(

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....