22. 10. 2011

Barbie mají růžové šatičky, ale jen já mám růžové kalhoty !!

Jo, natřela jsem to všem barbie slečnám či panenkám, jak si vyberete :D. Jakmile jsem je uviděla v H&M na stojanu ( nutno podotknout, že poslední), modlila jsem se, aby to byla velikost přijatelná pro mé boky :D. A překvapilo mě tentokrát moje tělo, protože velikost 40 mi seděla naprosto přesně :P. Juch, už se nesly ke kase. A teď jen v neděli na bowlingu ulovit správného Kena :D. PS: všimli jste si ? Nechávám si zase dorůst vlasy :D.
SAM_8697Ozzy chtěl být taky na fotce :D.
SAM_8698
SAM_8699
SAM_8700
Kabelka – CCC; kalhoty, vestička – H&M, tričko – ?, válenky – Fishbone Německo,bunda – Reserved

Formspringme                      Youtube              Facebook

12 komentářů:

  1. tyjo! ty máš teď postavičku! sluší sluší! =) a me se moc líbej válenky! =)

    OdpovědětVymazat
  2. krásná... dšsně ti to sluší.. strašně se mi líbí bundička! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta kabelka je naprosto úžasná... Prosím tě, kdy jsi ji v CCC kupovala?

    OdpovědětVymazat
  4. Super oblecek Kato! Me se hrozne libi kombinace sede a ruzove, nebo sede a fialove barvy (doma mame vsechno sede a fialove, manzel ze me nemuze :D), takze timto jsi me uplne dostala :)Hodila by ses k nam do obyvaku jako dekorace :D Ty jo a ja mit Tvoje nozky, tak si taky chodim v ruzovych kalhotach! Mej se pekne, Monika. Ps. dorustajicich vlasu jsem se vsimla, chtela jsem Ti to napsat k vcerejsimu videu, ale nejspis jsem na to zapomnela ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné, já bych brala raději tmavší pink, než tuhle klasickou.
    Taky si nechávám zase narůst vlasy, i když pořád mám chuť si to zase zkrátit, ale kašlu na to. Chci zase dlouhé :)

    OdpovědětVymazat
  6. Yell: díky, snažím se ;)
    Eva: tu už mám docela dlouho, asi půl roku ;)
    Ceady: díky :) ale mám makeup, takže zase tak úžasná není
    Moni: ráda vám někdy udělám dekoraci v obýváku :D. Prosímtě, kecko, máš nožky tisíckrát hezčí ;).
    An: já jsem teď taky na vážkách, jestli zase zkrátit, nebo nechat narůst, ale bylo mi zakázáno stříhat, takže asi dlouhé :D.

    OdpovědětVymazat
  7. moc ti to sluší,krásně sladěné,originální,nepřekomibinované,máš úžásný nohy,rozhodně zhubnout nepotřebuješ,
    přeju hezký den

    OdpovědětVymazat
  8. jee, seš hrozně hezká:))
    a kalhoty jsou bezvadné!!

    Na mém blogu probíhá GIVEAWAY!
    Zúčastni se.)
    http://thetasteofmyfashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. jéj Bezego tie boty sú nádherné ...trošku detské a infantilné ale práve to je na nich tak skvelé ...si chutná v tej ružovej ťa to omladilo ...

    OdpovědětVymazat
  10. Anonym: zpevňuju, zpevňuju :D
    Ann: díky moc, jsi hodná ;)
    Alica: taková jsem já :D trochu dětská a infantilní :D

    OdpovědětVymazat
  11. ty jo tys desne zhubla!!!
    na fotkach ti to nesmirne slusi:-)!!
    kalhoty me sice moc neberou, ale k tobe to jde! a navic teda - vysledky hubnuti jsou videt!
    moc hezke!!

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....